Optymalizacja kosztów wydruku - które rozwiązanie lepsze?

Sprzęt, komputery i wszystko inne co z nimi związane... Rozmowy, porady, gdzie i co kupić...

Optymalizacja kosztów wydruku - które rozwiązanie lepsze?

Postprzez bigbm » 24.11.2016 (Cz) 7:25

Mamy w pracy 3 pokoje w nich w sumie 9 osób. Zastanawiamy się która opcja będzie lepsza, wydajniejsza - aby każdy miał własną drukarkę indywidualną, laserową, czy lepszą opcją byłoby postawienie na jednego, droższego, ale wydajniejszego urządzenia drukującego z funkcją faksu, skanera, ksero... Jak wam się wydaje?
Avatar użytkownika
bigbm
 
Posty: 13
Dołączył(a): 11.05.2016 (Śr) 11:55
    Windows Firefox

Re: Optymalizacja kosztów wydruku - które rozwiązanie lepsze?

Postprzez mzajc » 24.11.2016 (Cz) 14:08

Jedna i druga opcja jest interesująca. Ale gdy policzymy zyski i straty, to wydaje mi się, że taki scentralizowany system wydruku wydaje się być wydajniejszy.
Jeden toner, możliwość kontroli tego co jest drukowane, możliwość optymalizacji tego procesu. Zapoznaj się z tym artykułem, tam masz trochę lepsze odniesienie do tego zagadnienia: http://blog.aleo.com/drukarki-desktopow ... -w-firmie/
Avatar użytkownika
mzajc
 
Posty: 14
Dołączył(a): 13.05.2016 (Pt) 6:29
System: win 8
    Windows Firefox

Re: Optymalizacja kosztów wydruku - które rozwiązanie lepsze?

Postprzez Kpoo » 31.07.2017 (Pn) 11:14

Poczytaj sobie również tutaj - http://drukwfirmie.pl/oki/optymalizacja-druku masz całą masę artykułów i porad w jaki sposób można zoptymalizować koszty druku. Druga sprawa, że czasami wdrożenie programu, który optymalizuje przebieg dokumentów zdecydowanie wpływa na poprawę kosztów wydruku. Możliwości jest naprawdę sporo kwestia podejścia do tematu no i oczywiście środków jakie możemy przeznaczyć na to.
Avatar użytkownika
Kpoo
 
Posty: 20
Dołączył(a): 02.12.2013 (Pn) 11:41
Lokalizacja: Toruń
System: Win 7
    Windows Firefox


Powrót do Hardware

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron